OFERTA
Specjalizuję się w projektowaniu graficznej oprawy informacji, ubierając znaczenia i wartości w formy wizualne. Proponuję narzędzia do strategicznego zarządzania wizerunkiem i marką, wykorzystując myślenie graficzne jako element poszukiwania optymalnych środków przekazu treści. Moje działania obejmują analizę problemu, tworzenie koncepcji, identyfikację wizualną oraz projektowanie konkretnych materiałów. Celem jest nie tylko estetyczne ujęcie formy, lecz także stworzenie wyrazistego języka, który służy budowaniu wizerunku i marki przez dłuższy czas.
METODA
Projektowanie pojedynczego znaku czy złożonego systemu traktuję jako proces ścisłej współpracy z klientem. Punktem wyjścia jest dla mnie właściwe rozpoznanie potrzeb i precyzyjne sformułowanie założeń. W oparciu o wypracowany wspólnie brief i przy zastosowaniu narzędzi design thinking tworzę projekty, które w kilkutygodniowym procesie podlegają testowaniu, modyfikacjom a następnie wdrożeniu i weryfikacji. W moim doświadczeniu praktycznym takie prowadzenie projektu zapewnia najlepszy efekt przy jednoczesnym zoptymalizowaniu czasu i środków.